Posted on

Delishu е един от трите стартъпа, които победиха в Rinker’s Challenge #3

„Делишу“ е един от трите стартъпа, които победиха в Rinker’s Challenge #3 – предизвикателството на Център Ринкър към Фондация BCause (по време на състезанието името на продукта беше „Сиренека“).

Rinker’s Challenge e една благородна инициатива на Фондация Ринкър, основана от дъщерята на преуспял в САЩ български емигрант, с идеята да подкрепя социално значими каузи, инициативи и организации, които да подкрепят социалните предприемачи и да подобряват качеството на живота в местните общности. Всяка година в нея участват с иновативни и социално значими проекти стотици млади предприемачи, които имат  разнообразни проекти- от здравословна храна, през инициативи за помощ на уязвими групи, устойчив туризъм, информационни технологии, иновации. Участниците минават през 3 кръга за подбор, които завършват със специализирано обучение от доказали се професионалисти, в сферата на бизнеса, даващо насоки за реалистична подготовка на бизнес план, както и важни съвети при стартирането на нов бизнес, като на края на обучението проектите се представят пред жури на състезателен принцип. В инициативата участват благотворително и вече доказали се професионалисти от всички сфери на бизнеса, които помагат с менторство на младите предприемачи, за да им осигурят успешен старт и попътен вятър 🙂

Delishu е един от трите стартъпа, които победиха в Rinker’s Challenge #3

В началото на 2017-та, в много оспорвана конкуренция, след поредица обучения и изпитания, Николай и Стиляна Тодорови и Мария Димитрова успяха да се преборят със 120 кандидати за наградата. Бизнес проектът ни за „сирене“ от кашу получи безвъзмездно финансиране от 20 000 лева и едногодишна подкрепа от експерти.

Delishu е един от трите стартъпа, които победиха в Rinker's Challenge #3

Делишу е продукт, известен още като „сирене от кашу“. Рецептата е на семейната ни фирма- Николай и Стиляна Тодорови и Мария Димитрова имаме мисията да открием варианти за едно пълноценно и вкусно хранене за хора с непоносимост към лактоза, вегани или просто любители на експериментите в кулинарията. С финансирането, което получихме  успяхме да си помогнем да  пренесем производството в самостоятелен цех, с което да задоволяим потребителите в София и да помогнем за постигане на целите ни зад граница. Също така се сдобихме и със специализиран собствен хладилен автомобил, както и финансирахме ребрандинг на продукта ни, за да отговаря опаковката на изискванията ни за екологичност и природосъобразност(сменяме пластмасата с картон) Финансистът Станислав Георгиев (член на УС на Фондация BCause) ни подкрепя  в продължение на година.

Join the discussion

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *